Kategóriák

20 perces sétarepülés, és műrepülés sugárhajtású vadászrepülőgéppel

l-29-dolphin1.jpg
l-29-dolphin1.jpg
l29-dolphin2.jpg
l29-dolphin1.jpg
vadaszgeprepules3.jpg
Cikkszám: sugarhajtas2
449 000 Ft
353 543 Ft + Áfa
Egység: 1 dbBruttó egységár: 449 000 Ft / 1 db

Termékismertető

Életed legemlékezetesebb élményére vágysz?

Akkor gyere velünk műrepülni egy valódi sugárhajtású vadászgéppel!

  • Életed egyik, ha nem a legmeghatározóbb pillanata lesz odafenn lenni!
  • Garantált adrenalinbomba, amit csak a legjobbak mernek kipróbálni!
  • Egy valódi VIP meglepetés az ünnepeltnek, ha fikarcnyit is izgatja a föld feletti élet!
  • Egy igazán egyedülálló lehetőség itthon, össze sem hasonlítható más repülésekkel: tolóerő, dinamika, mozgékonyság, amit csak egy valódi vadászgép tud!


Mi vár Rád ezen az élményen?

Egy olyan nap lesz ez, amikor valódi TOP GUN szereplőnek érzed majd magad. A profi pilóta mögött ülve átélheted a vadászpilótaság feelingjét az L-29 Delfin fedélzetén!
Ha már repültél valaha, akkor: most nullázd a tapasztalataid. A sugármeghajtású gépek semmilyen más repülővel nem hasonlíthatóak össze.
Egészen más sebességek, manőverek, erőhatások várnak rád, mint egy utasszállító repülőn, helikopteren vagy éppen sétarepülőn.

A program egy rövid eligazítással kezdődik, ahol mindent megtudhatsz a gépről és a repülésről, illetve a biztonsági szabályokat is tisztázzuk.
Ezt követi a 20 perces repülés, ahol a hátsó ülésben ülve élheted át a vadászrepülés fantasztikus, semmihez sem fogható élményét, és a lenyűgöző látványt, ami odafent eléd tárul.
A Delfin egy igazán érdekes vadászgép, kulcsszerepet játszott a magyar katonai repülésben is egykor, nem csupán a pilóták oktatásában.
Ha jártál már repülő-napon Taszáron vagy Kecskeméten, akkor biztosan találkoztál már vele, és valószínűleg a gondolattal is eljátszottál, hogy a magasba emelkedj vele!

Mire vársz? Tedd meg most!

2 dolgod van csupán:

  1. Rendeld meg az élményt és
  2. Gyere el a megbeszélt időpontban (hosszú nadrágban, zárt cipőben)

.. a többi már száll magától! (és ezt akár meg is örökíthetjük Neked!)

A vadászrepülő főbb technikai adatai:
Hossza: 10.81 m
Fesztávja: 10.29 m
Magassága: 3.13 m
Szárnyfelülete: 19.8 m
Szerkezeti tömege: 2280 kg
Felszálló tömege: 3540 kg
Tüzelőanyag mennyisége: 962 liter
Hajtómű típusa: 1 db. Motorlet M701C-500
Tolóereje: 8.8 kN
Legnagyobb sebessége: 820 km/h
Hatótávolsága: 900 km
Szolgálati csúcsmagassága: 11500 m
Emelkedőképessége: 60 m/s.

Az ajándékunk:

Tudjuk, hogy a többség meglepetésnek szánja ezt a lehetőséget, éppen ezért: egy elegáns fadobozos utalványt fogunk adni hozzá, ami egy pendrive-ot tartalmaz egy videóval erről a különleges vadászgépes repülésről!
.. és ez még nem minden.. a dobozban lesz még egy kubai cohiba szivar és egy szivarvágó, hogy a repülés után igazán méltó legyen az ünneplés!

csomag

Ha szeretnéd kedvesed, szüleid, vagy éppen az egyik legjobb barátodat meglepni, aki:
-          imádja a repülést
-          az összes repülős film sztoriját betéve tudja vagy éppen
-          minden vágya, hogy elszakadjon végre a földtől…

Akkor lepd meg ezzel a szenzációs élménnyel!

Kérdésed van? Írj nekünk e-mailt: info@meglepkek.hu!

Kérdésem van a termékről!

Vásárold meg elektronikus utalvány (E-utalvány) formájában a programot, és töltsd le azonnal akár hétvégén is!

VéleményekEddigi értékelések: 2

Add meg a neved!
Írd le hogy mi az ami nem tetszik!
Írd le a véleményed!
Add meg az ellenőrzőkódot!
Ellenőrzés
Mátéfalvy Alexander
2016-02-25 14:44
az egyedisége
Barátnőmet leptem meg vele. Az adrenalin bombából amit átélt, maradt estére is.
S. Ferenc
2018-01-22 09:11
Elképesztően profi csapat, totálisan VIP-nek éreztem magam végig
Az eltorzuló képem a videófelvételen, ahogy 7,5 G-vel hátra bukfenc + éles forduló hosszú másodperceken keresztül.. na az nem tetszett. :D
Leírhatatlan!
Gyerekkorom óta nagy álmom volt, hogy sugárhajtású repülővel repülhessek, de ez szinte elérhetetlen álom volt. Amikor megláttam itt a Meglepkéken... Megszámolni sem tudom, hányszor jöttem vissza, olvastam el újra és újra a szöveget, néztem meg a videót, néztem videókat a repülőgépről, na meg néztem az árát... Te jó ég... Ki az az idióta, aki ennyit fizet 20 perces repülésért...

De nem hagyott nyugodni a dolog és arra gondoltam, hogy több pénzt is szórtam már el hülyeségekre, max még eggyel hosszabb lesz a lista (nem lett! Életre szóló élmény!!!).

A tököli reptéren volt a találkozó. mindent elmondtak és jött a beöltözés. Néhány perces kifutói várakozás után mi is felszállhattunk, de közben hallgatni a hajtóművet és TUDNI, hogy "te jó ég... itt ülök benne..." Ez volt az egyetlen pillanat, amikor megfordult a fejemben, hogy ez talán nem is volt annyira jó ötlet (Talán fontos infó lehet, hogy iszonyúan tériszonyos vagyok.).

Felszálltunk és egy kb 5 perces sétarepülés után közepesen éles jobb/bal kanyar. Pilóta kérdezte: Minden ok?
- persze! Adjunk neki!

Nagyobb forduló, még élesebben, még több G erő
- Minden ok?
- Persze! Adjunk neki!

3-4 pörgés, ahol mire felfogtam, hogy fejjel lefele vagyok, már újra az eget bámultam.
- Minden ok?
- PERSZEEEEE! ADJUNK NEKIIII!

Újabb pörgés, végén éles fordulóval:
- Minden ok?
-VÁÁÁÁÁÁ! ADJUNK NEKIIIII!

És jött a - számomra - legdurvább. Most, amikor visszagondolok rá, akkor is libabőrös vagyok... 700 km/h feletti sebességgel hátra szaltó (valami szakember megírhatná, hogy mi ennek a manővernek a neve, de mindegy is).

Az, amikor felfele mentek, még egészen jó pofa, de amikor fejjel lefele van a gép, átbillen és elkezd közeledni a talaj, a pilóta húzza fel az orrát, te pedig rádöbbensz, hogy a légzőgyakorlatokat nem véletlenül mutatták az indulásnál és préseled a levegőt, ahogy csak bírod, mert érzed, hogy semmi vér nincs az agyadban... Na ezért jöttél ide! 7,5 G-s terhelés hosszú másodperceken keresztül... Itt megtudod, hogy hol van a határ, amit még bír a szervezeted...

Olyan élmény, amit TÉNYLEG SOHA NEM FOGSZ ELFELEJTENI!

Te jó ég...

Miután leszálltunk, szó szerint meg sem tudtam szólalni a rengeteg adrenalintól. A haza tartó úton végig kezem-lábam remegett és fülig érő vigyorral meredtem magam elé. Aznap éjjel szó szerint egy percet sem tudtam aludni, még másnap is folyt a fülemen az adrenalin... Te jó ég...

Szokták mondani, hogy nem az a kérdés, hogy életed során mennyiszer veszel levegőt, hanem az, hogy mennyiszer akad el a lélegzeted.

Hát itt elakad "kötőszó"!
Facebook
Az oldal tetejére

Nincs kedved kitölteni az egész űrlapot?

Kérj visszahívást és mi megcsináljuk helyetted!