Akkor, iratkozz fel hírlevél listánkra! (egy olyan e-mail címmel, amit tényleg használsz, mert amikor sorsolunk, 48 óra alatt jelentkezned kell, különben elveszíted a nyereményed!)
Kategóriák
- Születésnapi újságok
- Autós élmények
- Extrém élmények
- Repülős élmények
- Katonai élmények
- Romantika és lánykérés
- Vicces és egyedi ajándékok
- Nőknek ajándék ötletek
- Férfiaknak ajándék ötletek
- Gyerekeknek élmények
- Nagyszülőknek
- Vezetések közúton
- Vezetések versenypályán
- Bérelhető szupergépek
- Ajándék utalvány
- Vizes élmények
- Prémium élmények
- Céges élmények
- Csoportos élmények haveroknak
- Szabaduló szobák
- Bakancslistás élmények
- Gasztro élmények
- Kényeztető és Relax pillanat
- Télen is aktív élmények
20 perces sétarepülés, és műrepülés sugárhajtású vadászrepülőgéppel
Termékismertető
leted legemlékezetesebb élményére vágysz?
Akkor gyere velünk műrepülni egy valódi sugárhajtású vadászgéppel!
- Életed egyik, ha nem a legmeghatározóbb pillanata lesz odafenn lenni!
- Garantált adrenalinbomba, amit csak a legjobbak mernek kipróbálni!
- Egy valódi VIP meglepetés az ünnepeltnek, ha fikarcnyit is izgatja a föld feletti élet!
- Egy igazán egyedülálló lehetőség itthon, össze sem hasonlítható más repülésekkel: tolóerő, dinamika, mozgékonyság, amit csak egy valódi vadászgép tud!
Mi vár Rád ezen az élményen?
Egy olyan nap lesz ez, amikor valódi TOP GUN szereplőnek érzed majd magad. A profi pilóta mögött ülve átélheted a vadászpilótaság feelingjét az L-29 Delfin fedélzetén!
Ha már repültél valaha, akkor: most nullázd a tapasztalataid. A sugármeghajtású gépek semmilyen más repülővel nem hasonlíthatóak össze.
Egészen más sebességek, manőverek, erőhatások várnak rád, mint egy utasszállító repülőn, helikopteren vagy éppen sétarepülőn.
A program egy rövid eligazítással kezdődik, ahol mindent megtudhatsz a gépről és a repülésről, illetve a biztonsági szabályokat is tisztázzuk.
Ezt követi a 20 perces repülés, ahol a hátsó ülésben ülve élheted át a vadászrepülés fantasztikus, semmihez sem fogható élményét, és a lenyűgöző látványt, ami odafent eléd tárul.
A Delfin egy igazán érdekes vadászgép, kulcsszerepet játszott a magyar katonai repülésben is egykor, nem csupán a pilóták oktatásában.
Ha jártál már repülő-napon Taszáron vagy Kecskeméten, akkor biztosan találkoztál már vele, és valószínűleg a gondolattal is eljátszottál, hogy a magasba emelkedj vele!
Mire vársz? Tedd meg most!
2 dolgod van csupán:
- Rendeld meg az élményt és
- Gyere el a megbeszélt időpontban (hosszú nadrágban, zárt cipőben)
.. a többi már száll magától! (és ezt akár meg is örökíthetjük Neked!)
A vadászrepülő főbb technikai adatai:
Hossza: 10.81 m
Fesztávja: 10.29 m
Magassága: 3.13 m
Szárnyfelülete: 19.8 m
Szerkezeti tömege: 2280 kg
Felszálló tömege: 3540 kg
Tüzelőanyag mennyisége: 962 liter
Hajtómű típusa: 1 db. Motorlet M701C-500
Tolóereje: 8.8 kN
Legnagyobb sebessége: 820 km/h
Hatótávolsága: 900 km
Szolgálati csúcsmagassága: 11500 m
Emelkedőképessége: 60 m/s.
Ha szeretnéd kedvesed, szüleid, vagy éppen az egyik legjobb barátodat meglepni, aki:
- imádja a repülést
- az összes repülős film sztoriját betéve tudja vagy éppen
- minden vágya, hogy elszakadjon végre a földtől…
Akkor lepd meg ezzel a szenzációs élménnyel!
Kérdésed van? Írj nekünk e-mailt: info@meglepkek.hu!
Vásárold meg elektronikus utalvány (E-utalvány) formájában a programot, és töltsd le azonnal akár hétvégén is!
Vélemények
Gyerekkorom óta nagy álmom volt, hogy sugárhajtású repülővel repülhessek, de ez szinte elérhetetlen álom volt. Amikor megláttam itt a Meglepkéken... Megszámolni sem tudom, hányszor jöttem vissza, olvastam el újra és újra a szöveget, néztem meg a videót, néztem videókat a repülőgépről, na meg néztem az árát... Te jó ég... Ki az az idióta, aki ennyit fizet 20 perces repülésért...
De nem hagyott nyugodni a dolog és arra gondoltam, hogy több pénzt is szórtam már el hülyeségekre, max még eggyel hosszabb lesz a lista (nem lett! Életre szóló élmény!!!).
A tököli reptéren volt a találkozó. mindent elmondtak és jött a beöltözés. Néhány perces kifutói várakozás után mi is felszállhattunk, de közben hallgatni a hajtóművet és TUDNI, hogy "te jó ég... itt ülök benne..." Ez volt az egyetlen pillanat, amikor megfordult a fejemben, hogy ez talán nem is volt annyira jó ötlet (Talán fontos infó lehet, hogy iszonyúan tériszonyos vagyok.).
Felszálltunk és egy kb 5 perces sétarepülés után közepesen éles jobb/bal kanyar. Pilóta kérdezte: Minden ok?
- persze! Adjunk neki!
Nagyobb forduló, még élesebben, még több G erő
- Minden ok?
- Persze! Adjunk neki!
3-4 pörgés, ahol mire felfogtam, hogy fejjel lefele vagyok, már újra az eget bámultam.
- Minden ok?
- PERSZEEEEE! ADJUNK NEKIIII!
Újabb pörgés, végén éles fordulóval:
- Minden ok?
-VÁÁÁÁÁÁ! ADJUNK NEKIIIII!
És jött a - számomra - legdurvább. Most, amikor visszagondolok rá, akkor is libabőrös vagyok... 700 km/h feletti sebességgel hátra szaltó (valami szakember megírhatná, hogy mi ennek a manővernek a neve, de mindegy is).
Az, amikor felfele mentek, még egészen jó pofa, de amikor fejjel lefele van a gép, átbillen és elkezd közeledni a talaj, a pilóta húzza fel az orrát, te pedig rádöbbensz, hogy a légzőgyakorlatokat nem véletlenül mutatták az indulásnál és préseled a levegőt, ahogy csak bírod, mert érzed, hogy semmi vér nincs az agyadban... Na ezért jöttél ide! 7,5 G-s terhelés hosszú másodperceken keresztül... Itt megtudod, hogy hol van a határ, amit még bír a szervezeted...
Olyan élmény, amit TÉNYLEG SOHA NEM FOGSZ ELFELEJTENI!
Te jó ég...
Miután leszálltunk, szó szerint meg sem tudtam szólalni a rengeteg adrenalintól. A haza tartó úton végig kezem-lábam remegett és fülig érő vigyorral meredtem magam elé. Aznap éjjel szó szerint egy percet sem tudtam aludni, még másnap is folyt a fülemen az adrenalin... Te jó ég...
Szokták mondani, hogy nem az a kérdés, hogy életed során mennyiszer veszel levegőt, hanem az, hogy mennyiszer akad el a lélegzeted.
Hát itt elakad "kötőszó"!